Nu ook voor gastouders interessant: Theater Thuis!

Tante Thee Theater komt naar je toe deze zomer! (.. en herfst, en winter!) Onder dit motto is het nu óók voor gastouders interessant om theater te organiseren voor hun gast-kinderen. 

Voor groepjes tot 5 kinderen “Theatraal Thee-leuten” met een liedje erbij was nog nooit zo leuk. Jullie zorgen voor iets lekkers bij de thee, en Tante Thee maakt en een supergezellig uurtje van.

Informeer voor beschikbaarheid en tarieven via: tantetheetheater@gmail.com of bel met 0646115439

Gepubliceerd door

tantetheetheater

Tante Thee Theater; het gezelligste meeleeftheater van Nederland!! Mijn naam is Anneke en ik heb het GEZELLIGSTE MEELEEFTHEATER voor de allerkleinsten. (1 t/m 6 jaar) Fijn dat ik me aan je voor kan stellen! Na 22 jaar in de kinderopvang te werken, met in mijn repertoire vaan zang, muziek, dans en andere vormen van expressie, én inmiddels mijn 6e jaar voorstellingen geven aan kinderen van 2 tot ongeveer 7 jaar, mensen met een beperking en inspiratie-sessies voor pedagogisch medewerkers en leerkrachten, mag ik mezelf voor trots een EXPERT noemen op het gebied van het aanbieden van expressie-aktiviteiten aan kinderen. Ik vind het heel fijn dat je mee wil lezen met mijn avonturen, en ZEG HET ALSJEBLIEFT VOORT!!!

Geef een reactie

