Theater voor kinderen mèt en zònder beperking!

Cultuur-budget voor kleutergroepen, theater in de groep van jouw SBO.. Soms moeilijk om iets te vinden dat aansluit bij de beleving èn de kinderen veel plezier laat beleven.

Tante Thee Theater speelt samen met de kinderen, mèt of zonder beperking, een voorstelling waar het plezier van af spettert! Een uur lang zingen, vertellen, theeleuten en muziek maken. Iedereen die wil kan en mag meedoen. Prijzen zijn afhankelijk van aantal deelnemers, wel/geen ouders erbij en binnen/ buiten spelen.

Deze voorstellingen zijn ook erg geschikt voor een jubileumfeest, culturele carrousel, juffendag etc.!

Ook geleide fantasie workshops behoren tot de mogelijkheden en zijn aantrekkelijk qua prijs. Maximaal 30 kinderen. 

Wil je meer weten? Bel of mail naar: 0646115439 of info@tantetheetheater.nl

Gepubliceerd door

tantetheetheater

Tante Thee Theater; het gezelligste meeleeftheater van Nederland!! Mijn naam is Anneke en ik heb het GEZELLIGSTE MEELEEFTHEATER voor de allerkleinsten. (1 t/m 6 jaar) Fijn dat ik me aan je voor kan stellen! Na 22 jaar in de kinderopvang te werken, met in mijn repertoire vaan zang, muziek, dans en andere vormen van expressie, én inmiddels mijn 6e jaar voorstellingen geven aan kinderen van 2 tot ongeveer 7 jaar, mensen met een beperking en inspiratie-sessies voor pedagogisch medewerkers en leerkrachten, mag ik mezelf voor trots een EXPERT noemen op het gebied van het aanbieden van expressie-aktiviteiten aan kinderen. Ik vind het heel fijn dat je mee wil lezen met mijn avonturen, en ZEG HET ALSJEBLIEFT VOORT!!!

Geef een reactie

