Live kindertheater op het Plein in Maasniel op Koningsdag, bij Asselterhof Swalmen én bij Familietuin in Roermond!

pizap.com14349859121671

Mensen vragen mij vaak; “Waar kunnen we eens komen kijken naar een openbaar optreden?”. Aangezien ik meestal optreed bij besloten gelegenheden, vind ik het nu leuk om aan te kondigen, dat jullie ALLEMAAL welkom zijn bij de volgende evenementen:

  • A.s. woensdag 27 april: om 12.30 u een KONINGSDAG-voorstelling op het plein in Maasniel (Roermond). Iedereen is welkom!!!
  • Zondag 22 mei: OPEN DAG Zorgboerderij “Asselterhof”, Pastoor Pinckersstraat 26 in Swalmen/ Asselt.2 Voorstellingen om 12.00 u en 14.00 u. Kom een kijkje nemen op deze schitterende zorgboerderij en vier het feest mee! (Thema Boerderij)
  • Zondag 19 juni op het gezellige evenement voor het hele gezin: “De FAMILIETUIN” op de Hatenboer in Roermond. Gedurende de middag speel ik daar maar liefst 2 “VADERDAG-VOORSTELLINGEN”, DE gelegenheid om Vaderdag een schitterend gouden randje te geven. Zie programma voor tijdstippen. Kaarten via website Familietuin.

Ga ik jullie daar zien? Het zijn meespeel-voorstellingen, dus iedereen mag gezellig meedoen!

 

Gepubliceerd door

tantetheetheater

Tante Thee Theater; het gezelligste meeleeftheater van Nederland!! Mijn naam is Anneke en ik heb het GEZELLIGSTE MEELEEFTHEATER voor de allerkleinsten. (1 t/m 6 jaar) Fijn dat ik me aan je voor kan stellen! Na 22 jaar in de kinderopvang te werken, met in mijn repertoire vaan zang, muziek, dans en andere vormen van expressie, én inmiddels mijn 6e jaar voorstellingen geven aan kinderen van 2 tot ongeveer 7 jaar, mensen met een beperking en inspiratie-sessies voor pedagogisch medewerkers en leerkrachten, mag ik mezelf voor trots een EXPERT noemen op het gebied van het aanbieden van expressie-aktiviteiten aan kinderen. Ik vind het heel fijn dat je mee wil lezen met mijn avonturen, en ZEG HET ALSJEBLIEFT VOORT!!!

Een gedachte over “Live kindertheater op het Plein in Maasniel op Koningsdag, bij Asselterhof Swalmen én bij Familietuin in Roermond!”

  1. De lokatie a.s. KONINGSDAG is GEWIJZIGD!!! De koningsdag-aktiviteit, en dus ook het optreden van Tante Thee Theater, is vanwege het voorspelde slechte weer verplaatst naar de gezellige zaal van café “het dorp”, raadhuisstraat in Maasniel/Roermond. Zegt het voort!

    Like

Geef een reactie

