Belangrijk!!! Verdubbel(!) je kansen op een GRATIS voorstelling van Tante Thee Theater!

Lijkt het je niet SUPER om de kinderen in jouw kdv / psz / basisschoolgroep zomaar te kunnen trakteren op zo’n gezellige voorstelling van Tante Thee Theater??

En wil je graag je kansen om deze te winnen VERDUBBELEN??

Dat kan nu! HOE?

Op de Facebookpagina van Tante Thee Theater staat een “LIKE&SHARE”- aktie. Dit is wat je moet doen:

  1. Like de de Facebookpagina van Tante Thee Theater
  2. Deel de pagina op jouw pagina
  3. Like en deel het artikel van de like&share aktie

Kans VERDUBBELEN: >>VOLG deze BLOG<< en vul je emailadres in, zodat ik je gemakkelijk kan bereiken als je gewonnen hebt! (in de linkerkolom staat de button “volg tante thee theater”) Jouw naam gaat op dat moment DUBBEL in de pot van verloting!

De gewonnen voorstelling kunnen we dan plannen op de dag en de plaats die jou het beste uitkomt!

Bij 900 paginalikes op Facebook óf 300 Blogvolgers gaat de verloting starten. Zeg het dus voort, onder andere ouders, leidsters, en leerkrachten, grootouders en collega’s, want zo maak je natuurlijk NOG meer kans!

Het maakt niet uit waar je woont; Tante Thee Theater speelt door het hele land!pizap.com14304306734511

Gepubliceerd door

tantetheetheater

Tante Thee Theater; het gezelligste meeleeftheater van Nederland!! Mijn naam is Anneke en ik heb het GEZELLIGSTE MEELEEFTHEATER voor de allerkleinsten. (1 t/m 6 jaar) Fijn dat ik me aan je voor kan stellen! Na 22 jaar in de kinderopvang te werken, met in mijn repertoire vaan zang, muziek, dans en andere vormen van expressie, én inmiddels mijn 6e jaar voorstellingen geven aan kinderen van 2 tot ongeveer 7 jaar, mensen met een beperking en inspiratie-sessies voor pedagogisch medewerkers en leerkrachten, mag ik mezelf voor trots een EXPERT noemen op het gebied van het aanbieden van expressie-aktiviteiten aan kinderen. Ik vind het heel fijn dat je mee wil lezen met mijn avonturen, en ZEG HET ALSJEBLIEFT VOORT!!!

4 gedachten over “Belangrijk!!! Verdubbel(!) je kansen op een GRATIS voorstelling van Tante Thee Theater!”

Geef een reactie

